• info464252

open dag/info markt

Bijgewerkt op: 11 mei 2022

In maart kwam het idee van Stichting Twinkel en A.S.S.A. (Anders Speciaal, Speciaal Anders) om een dag te organiseren voor de doelgroep van beide organisaties. A.S.S.A. biedt op de boerderij dagbesteding aan en Stichting Twinkel biedt activiteiten voor kinderen met een (meervoudige) verstandelijke beperking.

Het was kort dag maar mede door organisaties die enthousiast waren en wilden meewerken is het op tijd gerealiseerd. De laatste weken was het hard werken voor de beide organisaties maar de vele blije gezichten van de bezoekers was het meer dan waard. Het mooie weer en de fijne reacties van de bezoekers maakten de dag voor ons nog mooier!

Wij bedanken ASSA voor de gastvrijheid, alle vrijwilligers en de organisaties die spontaan meewerkten voor een geweldige dag. Het was mooi!!!!

76 weergaven

Recente blogposts