• info464252

Concert Marcel & Lydia

Bijgewerkt op: 21 jan.

Wat was het mooi met Marcel & Lydia. Zoveel blije gezichten. Kinderen die mee mochten zingen of helpen bij liedjes, zoals kleuren, kleuren, allemaal kleuren.

Van Ermelo.nieuws.nl door Grietje-Akke de Haas:

Suzanne Nijveld en Janny van Oossanen van Stichting Twinkel konden vanmiddag hun ogen amper geloven, zaterdag 20 januari. De animo en het enthousiasme voor het concert van Marcel & Lydia Zimmer dat zij hadden georganiseerd was namelijk erg groot. De kerkzaal van het Kerkelijk Centrum aan Jeugdkant 16 in Ermelo, was bijna tot de nok toe gevuld.

Met fotoreeks door Grietje-Akke de Haas.

Swingen, zingen en springen Het publiek entertainen met muziek en zang om hun liefde naar God te kunnen uiten, is het Ermelose duo meer dan toevertrouwd zo bleek. Vooral wanneer je als publiek wordt uitgenodigd mee te doen. Binnen de kortste keren was het publiek aan het swingen, zingen en springen, voor zover dat mogelijk was. Het ging immers om een concert dat was bedoeld voor kinderen met en zonder beperking.

Over Stichting Twinkel Bij het welkom heten van het publiek had Suzanne Nijveld uitgelegd wat Stichting Twinkel doet. Destijds is Twinkel in het leven geroepen omdat de initiatiefnemers vonden dat het voor kinderen en jongeren met een beperking moeilijk is om aansluiting te vinden bij het huidige aanbod van sport, spel of beleef-activiteiten.

Activiteiten Sindsdien organiseert Twinkel diverse activiteiten voor zowel kinderen met een beperking als ook activiteiten voor hun ouders, zoals voorlichtingsavonden en wandelingen. Vandaag waren ook kinderen zonder een beperking en hun ouders uitgenodigd, zodat men elkaar kon ontmoeten.

Stichting Twinkel zoekt nog vrijwilligers voor een bestuursfunctie en als gastvrouw/-heer bij activiteiten. Voor alle informatie: ga naar stichtingtwinkel.nl

Foto's Grietje-Akke de Haas.

foto: stichting Twinkel

25 weergaven